Dag 1 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athenen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athenen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

04 Mei 2010 | Griekenland, Athene

Mijn vader houdt een toespraak, hij vertelt dat een of ander zielig eiland zeven jongens en zeven meisjes eist! Omdat wij een oorlog hebben verloren of zoiets. Dus er hangt hier een slechte sfeer, want iedereen is bang dat zijn/haar kind uitgekozen zal worden. De eerste kinderen worden uitgekozen en de kreten zijn hartverscheurend! Deze marteling kan ik niet aanzien, ik moet iets doen! Maar wat? Ik besluit die asociale mensen van Kreta eens een lesje te gaan leren en IK zal die Minotaurus met mijn eigen blote handen doden. Iedereen huivert als ik me aanbied om mee te gaan en hier en daar zie ik wat opluchting:
'Hij is een held!'
'Hij is onze redder!'
Mijn vader vindt het natuurlijk geen goed idee maar ik weet hem uiteindelijk over te halen. Als ik terug kom moet ik de zwarte zeilen omwisselen voor witte. En dat zal ik doen!

Tags: @Aigeus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hallo, Ik ben Theseus, de dapperste en stoerste halfgod van Athene. Zo heb ik een keer op heldhaftige wijze de Minotaurus gedood en de arme kindertjes van Athene gered! Hierover en over nog veel meer heldendaden, zal ik in mijn reisverslagen vertellen! Heel veel leesplezier! Theseus

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 89308

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 07 Mei 2010

De minotaurus

Landen bezocht: